Scribbles is verhuisd!

Werk uw bookmarks bij: Scribbles heet nu Schrijversblok

www.schrijversblok.nl

vrijdag, juli 02, 2004

Weer regisseren!

Na bijna twee jaar full time als free lance journalist kom ik langzaam maar zeker boven Jan. Ironisch genoeg komt dat ook doordat ik mijn oude vak als drama docent weer heb opgepakt. Opgepakt is een sterk woord. Ik ben er langzaam weer ingezogen. Mensen vroegen me wat lessen over te nemen en voor ik er erg in had, hda ik 'ja' gezegd tegen drie regie klussen. Nu moet ik dus een klucht, het dagboek van Anne Frank en de musical 'Smike' op het podium zetten. Geweldige uitdaging en de inkomsten maken het mogelijk om te blijven schrijven.


Nu alleen dat boek nog waar ik al tien jaar mee in mijn hoofd loop. Misschien dat een blog me weer wat 'vrijschrijfdicipline' geeft.

Geen opmerkingen: