Scribbles is verhuisd!

Werk uw bookmarks bij: Scribbles heet nu Schrijversblok

www.schrijversblok.nl

woensdag, november 02, 2005

Sorry sorry sorry

Tja, zo gaat dat met voornemens. Mijn columns hebben een flinke tijd op hun gat gelegen. En daar gaat verandering in komen, dat beloof ik. Ik word nog steeds met enige regelmaat geirriteerd aangekeken waarop de onvermijdelijke vraag komt: 'wanneer schrijf je weer eens wat?' Nou, ik schrijf op dit moment meer dan me lief is. Krant, tijdschriften en alweer een boek. Mijn tweede roman (ik bid tot de boekengoden dat deze beter is dan de vorige) is als alles goed gaat op 30 november voltooid. Ik doe namelijk weer mee met Nanowrimo. In 30 dagen een roman van 50.000 woorden. Daar gaat de komende maand in elk geval veel tijd in zitten.

Wel beloof ik de volgende updates:

Rond Sinterklaas: column over een autistische sint.
Kerst: Een kerstverhaal in twee delen.

Alles wat er nog meer komt is bonus.

Geen opmerkingen: