Scribbles is verhuisd!

Werk uw bookmarks bij: Scribbles heet nu Schrijversblok

www.schrijversblok.nl

woensdag, april 26, 2006

Winnaar!

Een paar weken geleden wees mijn vriendin me op een wedstrijd in het damesblad ‘Esta’. Ze vroegen om ‘grappige waargebeurde anekdotes op het gebied van relaties’. Het was dan ook niet moeilijk om een column uit te zoeken die ik naar het blad zou sturen. Schoenenhel ging (in enigszins ingekorte versie) linea recta naar de redactie. Gisteren ontving de uitslag. Mijn column was een van de winnaars en ik krijg een gesigneerd boek van Peter van Straaten thuisgestuurd.

Enige teleurstelling: de column wordt niet geplaatst wegens ruimtegebrek. Het is me niet duidelijk of andere inzendingen wel worden geplaatst, maar het blijft jammer. De ultieme prijs was geweest als de persoon waar deze column over ging het blad open zou slaan en Schoenenhel in al zijn afschuwelijke waarheid zou lezen in een landelijk damestijdschrift.

Misschien moet ik proberen om Schoenenhel verfilmd te krijgen. De wraak is aan mij! Mwahahaha! [Manisch gelach]

Het is maar goed dat ik niet bitter ben.

Geen opmerkingen: