Scribbles is verhuisd!

Werk uw bookmarks bij: Scribbles heet nu Schrijversblok

www.schrijversblok.nl

vrijdag, september 08, 2006

Naar Londen!

Wie deze site een beetje heeft gevolgd in de loop der jaren weet dat ik een een behoorlijke 'geek' ben als het gaat om spelcomputers. Ik heb daar dan ook al heel wat over geschreven voor verschillende publicaties. Nu ga ik het wat groter aanpakken. Voor Wegener Huis aan Huisbladen schrijf ik met ingang van 1 oktober een gamerubriek die in 4,2 miljoen huishoudens op de mat valt. Op zich is dat natuurlijk al een hele mooie opdracht, waar ik erg blij mee ben. De kers op de taart kwam vanmorgen toen ik door Nintendo Benelux werd uitgenodigd om volgende week naar Londen te vliegen. Inderdaad: Londen. Vliegen. Daar wordt namelijk de nieuwe spelcomputer Wii gedemonstreerd, en ik mag daar bij aanwezig zijn.

It's good to be a geek.

Uiteraard doe ik op Scribbles verslag van mijn belevenissen in woord en beeld.

Geen opmerkingen: